خاوران- امام جمعه خاوران گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) معادلات قدرت در جهان را بر هم زد و دنیا را از تک قطبی بودن قدرت خارج کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام والمسلمین یوسف جعفری در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهر خاوران ابتدا راجع به تقوای الهی روایات و آیاتی را بیان کرد و حیات دل را نتیجه تقوای الهی و آرامش را ثمره حیات دل دانست.

خطیب جمعه شهر خاوران ماه شعبان را ماه شادی اهل بیت معرفی و بیان کرد: با توجه به ورود صلوات شعبانیه در ماه شعبان را می‌توان ماه ارتباط بیشتر با اهل بیت عصمت و طهارت معرفی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) معادلات قدرت در جهان را بر هم زد و دنیا را از تک قطبی بودن قدرت خارج کرد، گفت: امروز اثرات گفتمان انقلاب و پیام آزادی‌خواهی آن در جهان و منطقه مشخص است.

حجت الاسلام جعفری در قسمت دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با توجه به فرا رسیدن ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به شرارت‌های آمریکا در کشور ما اشاره و بیان کرد: با انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های که کشور ما در طول این ۴۵ سال و با وجود دشمنی‌های آمریکا به خود دیده عملاً دنیا را از تک قطبی بودن قدرت خارج شده است.