قم- تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر کار دیگری دشمنان اسلام را به خشم می‌آورد و مایه عزت و آبروی انقلاب و گامی بلند به سمت پیشرفت و آبادانی کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در پیامی از مردم متدین و شریف برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن سالروز حادثه‌ای عظیم در تاریخ ایران اسلامی است که طی آن کشور و ملت مسلمان ایران از یوغ طاغوت سرسپرده استکبار جهانی نجات یافت و در مسیر پیشرفت، استقلال و ایجاد یک تمدن نوین بر پایه آموزه‌های اصیل و استوار اسلامی قدم گذاشت.

امروز که بعد از ۴۵ سال از آن انقلاب تاریخ‌ساز شاهد اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف هستیم و دشمن را در منطقه به‌زانو درآورده‌ایم؛ تمام ظرفیت تبلیغاتی و اجرایی استکبار جهانی بر آن شده است تا حضور مردم در گرامیداشت حماسه ۲۲ بهمن که سرمنشأ این تحولات عظیم در ایران بوده را کم‌رنگ کند و به مقاصد شوم خود برسد.

امروز حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر کار دیگری دشمنان اسلام را به خشم می‌آورد و مایه عزت و آبروی انقلاب اسلامی ایران و گامی بلند به سمت پیشرفت و آبادانی کشور است تا مسئولان با پشتوانه حمایت مردم بتوانند عرصه‌های پیشرفت کشور را گسترش دهند و رفاه و آسایش را در کنار تقویت ایمان و باورهای اصیل اسلامی برای مردم به ارمغان آورند.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها از همه مردم متدین و شریف قم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم تا باری دیگر ضمن عمل به تکلیف شرعی و سیاسی خود دشمنان را مأیوس و خشمگین کنند و عملی صالح را در پرونده اعمال خود برجای گذارند.