بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان گفت: ۱۰ واحد مسکن مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان تنگستان با اعتباری بالغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله تنگستانی زاده بعد از ظهر شنبه در آئین بهر برداری از ۱۰ واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان تنگستان عنوان داشت: در دهه فجر سال جاری ۳۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر چهار هزار ۶۰۰ میلیارد تومان در تنگستان در حوزه‌های مسکن شهری، روستایی، ورزش، آموزش و پرورش َ، بهداشت، فرهنگی؛ آب، راه و پرورش ماهی نرسری افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها و اقدامات مهم دولت بحث احداث مسکن برای مردم است که در این خصوص در شهرستان تنگستان اقدامات خوبی انجام شده است.

و ی اضافه کرد: در شهر اهرم در سال گذشته ۳۰ هکتار زمین به محدود شهر اهرم اضافه شد و در سال جاری تلاش می‌شود ۳۸ هکتار دیگر به محدوده شهر اضافه شود.

معاون برنامه ریز و امور عمرانی فرمانداری تنگستان اضافه کرد: در حوزه مسکن ۲۰ واحد به صوت آپارتمانی و ۷۰ واحد به صورت ویلایی در دست احداث است که در آینده نزدیک تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت احداث منزل مسکونی مدد جویان ۲ نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد نیز به صورت قرعه کشی به متقاضیان این ۲ نهاد در شهر اهرم واگذار شده است.

تنگستانی زاده خاطر نشان کرد: ۱۰ واحد مسکن مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره در بخش مرکزی شهرستان افتتاح می‌شود که در مجموع جهت این ۱۰ واحد مسکونی اعتباری بالغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: همچنین در آئینی جداگانه پنج نیروگاه خورشیدی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمنی (ره) در بخش مرکزی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان که نصب و راه اندازی شده است افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفت.