شفت- همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد تومان در بخش احمدسرگوراب شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان شهرستان ۴ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۳ طرح زیر سازی و آسفالت و روکش آسفالت و سایت (دکل) همراه اول با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

۳ پروژه زیر سازی، آسفالت و روکش راه روستایی به طول ۴.۲ کیلومتر در روستاهای مبارک آباد - امام زاده اسحاق (ع) و فاز دوم صیغل کومه به تانی محله و کاظم آباد به طول ۴ کیلومتر و روکش

آسفالت امام زاده ابراهیم (ع) به طول ۲ کیلومتر با اعتباری جمعاً حدود بر ۲۱ میلیارد تومان توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شفت اجرا شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

یک طرح سایت (دکل) همراه اول به طول ۴۸ متر و با تکنولوژی ۴G با اعتباری افزودن بر ۳ میلیارد تومان توسط مخابرات احداث شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین مراسم جشن انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم با برنامه‌های فرهنگی و… در سالن ارشاد اسلامی که با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد از دیگر برنامه‌های امروز بود.