اردبیل- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ادامه راه پیامبر رحمت و منادی حق و عدالت است که با آمدنش ارزش‌های دین اسلام در جامعه جاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی اسدعلیزاده عصر شنبه در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اردبیل، اظهار کرد: شکوه و عظمت دهه مبارکه فجر امسال در این است که مقارن با بعثت پیامبر گرامی اسلام شده و در واقع انقلاب اسلامی ادامه راه پیامبر رحمت و منادی حق و عدالت است که با آمدنش ارزش‌های دین مقدس اسلام در جامعه ساری و جاری شد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی که در سپیده دم ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ در سرزمین ایران به رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) طلوع کرد و اعجاز بزرگ قرن را رقم زد که یکی از این برکات رهبری قدرتمند ایران اسلامی است که با رهنمودهای ارزشمند خود کشور را به سوی قطع وابستگی، خوداتکایی و خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها رسانده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: از دیگر برکات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی مردم‌سالاری دینی و حق رأی و انتخاب است که هر تصمیم بزرگ و تأثیرگذاری که در کشور گرفته می‌شود در سایه رأی و نظر مردم محقق شده و شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، شرعی و اخلاقی است.

حجت‌الاسلام اسدعلیزاده افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی قوه قضاییه یک تشکیلات کاملاً مستقلی است که بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی افراد همواره از حق و حقیقت دفاع می‌کند و اجازه جولان به اشخاص پرنفوذ سیاسی و اقتصادی را در پرونده‌های قضایی نمی‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ۴۵ سال عمر خود، مراحل کمال را پشت سر گذاشته و به برکت مقاومت اسلامی به ظرفیت و توانمندی رسیده که آن را می‌توان نقطه عزیمت گام دوم انقلاب قلمداد کرد و مقاومت اسلامی، ظرفیت‌های نهفته و گنج‌های پنهان انقلاب را نمایان و استعدادهای جوانان را شکوفا کرده که مقدمات لازم برای حرکت به سمت هدف‌های والا در گام دوم انقلاب را فراهم کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: ما باید از مستضعفان جهان پشتیبانی کرده و در صدور انقلابمان به جهان کوشش کنیم چرا که اسلام بین کشورهای مسلمان فرقی قائل نیست و پشتیبان تمام مستضعفان جهان است.