شهریار- استاندار تهران با اشاره به اینکه مردم ما بصیرتر از آن هستند که ندانند چه دستاوردهایی در کشور پدید آمده است گفت: مشارکت و اتحاد مردم در عرصه‌های مختلف دشمنان انقلاب را هراسان می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه در آئین افتتاح ورزشگاه شاهد شهر شهریار که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: تمام کسانی که مویی سپید کرده‌اند به خوبی واقف هستند که کجا بودیم و اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به کجا رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم امروز در کدام موقعیت و جغرافیا قرار گرفته‌ایم، گفت: این مهم است که تغییرات اساسی و بی بدیلی که برای مردم در تمام زمینه‌ها رخ داده است را درک کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه موقعیت کنونی ما در دنیا بسیار مهم است به طوری که دشمنان چشم دیدن این موقعیت را ندارند و به عناوین مختلف در صدد تا مردم را اغوا کنند و به آنان بقبولانند که دستاوردی در انقلاب پدید نیامده گفت: اما سوال مهمی که در این میان مطرح می‌شود این است که اگر دستاوردی نبوده چرا دشمنان نگران و هراسان هستند، چرا تلاش می‌کنند که مردم در صحنه نباشند.

فخاری با اشاره به اینکه مردم ما فهیم‌تر و بصیرتر از آن هستند که ندانند چه وقایعی رخ داده و چه دستاوردهایی پدیده آمده است، افزود: استقلال و عظمت و شوکت این ملت و دستیابی به آزادی‌ها و ابراز نظرها همگی مبین این موضوع است که مردم می‌دانند با چه نظامی پیمان بسته‌اند، هیچیک از این مؤلفه‌ها را نمی‌توانیم در کشورهای دیگر پیدا کنیم.
وی عنوان کرد: اگر دشمن اصرار دارد که مردم در انتخابات شرکت نکنند پس بدانید که در صحنه بودن چقدر برای آنان مهم است، چرا که آنان از کنار هم بودن ملت هراس دارند و در این ۴۵ سال همواره با تحریم و تهدید، تلاش کرده‌اند تا این اتحاد را از ما بگیرند.

استاندار تهران با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید در میهن اسلامی ما نشان از کینه توزی دشمنان این مرز و بوم است گفت: دشمنان قابلیت‌های ما در جهت آرمان‌های انسان سازی را دیده‌اند و از این بیم دارند و می‌خواهند با تحریم و تهدید این قابلیت‌ها را کمرنگ کنند.

فخاری با بیان اینکه منکر این نیستیم که در کشور با مشکلاتی روبرو هستیم افزود: هر ملتی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و ما هم مستثنی نیستیم، اما شاهد این هستیم که علی رقم اینکه در رژیم طاغوت کسی جرأت ابراز نظر نداشت امروز مردم آزادانه حرف می‌زنند و آزاده هستند و این آزادگی به برکت انقلاب محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه ما وابستگی و عقب ماندگی‌های طاغوت را دیده‌ایم، گفت: امروز کشور ما در حوزه علم و پژوهش و تحقیقات نام آور است و نظام جمهوری اسلامی موقعیت بی بدیلی را به ما ارزانی داشته و اکنون بعد از ۴۵ سال تلاش و مقاومت، ایرانی مستقل، آزاد و پیشرو داریم که باید قدردان انقلاب باشیم.

استاندار تهران عنوان کرد: آنچه شهدا برای آن جان دادند تکلیفی است که بر دوش ما گذاشته شده و امروز برای همه مسؤولان افتخار خدمت به مردم بالاترین افتخار محسوب می‌شود.

فخاری نتیجه همه تلاش‌ها را اتحاد ملت دانست و گفت: دشمن تلاش می‌کند با بحث قومیت و ملی گرایی این کشور را تکه تکه کند و باید هوشیار باشیم چرا که آنها چشم دیدن انسجام ملت را ندارند و باید برای ساخت میهن متحد باشیم.