تربت حیدریه- رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب عزت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ایزدی صبح یکشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: یادآوری ایام الله روزی است که مردم از یوق سلطه استکبار خارج شدند و به استقلال و عزت رسیدند و وابسته به ابرقدرت‌ها نیستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: علاوه بر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اما بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب عزت، استقلال و آزادی ملت ایران و رهایی از یوغ استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: روزی که شعار نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی را سر می‌دادیم، عده‌ای در داخل و خارج تمسخر می‌کردند که چگونه می‌توانید بدون وابستگی به شرق و غرب مستقل باشید، اما با لطف الهی توانستیم روی پای خود بایستیم و این راهبرد را به منصه ظهور برسانیم.

ایزدی افزود: هر انقلاب دو روی سکه دارد، یک روی آن سختی و تحریم و تهدید و فتنه است و وقتی سختی‌ها را به جان می‌خرد و به موفقیت رسید، در نزدیکی‌های قله طعم شیرین پیروزی را می‌چشد، به طوری که دستاوردها و توانمندی‌های نظام را دشمنان ما نیز اعتراف می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: علاوه بر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اما بزرگ‌ترین دستاورد عزت، استقلال و آزادی ملت ایران و رهایی از یوغ استکبار جهانی است.

وی به سه عامل موفقیت و ماندگاری نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: عامل اول ارتباط با خدا و معنویت است و عامل دوم ولایتمداری و ولایت‌پذیری مردم است و عامل سوم نیز وحدت و همدلی و حضور در عرصه‌های انقلاب مردم است.

ایزدی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: مشارکت در انتخابات باعث وحدت و وحدت نیز قوت دارد و قوت هم امنیت و امنیت نیز بستری برای موفقیت است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: دشمن در تلاش است تا ناامیدی را در جامعه القا کند اما ملت ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمن را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

گفتنی است؛ مراسم راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور حماسی مردم تربت‌حیدریه از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان بسیج برگزار شد.