قروه_ مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای بیش از ۱۴ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب شهرستان قروه طی سالجاری خبر داد.

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال‌جاری ۳.۸ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب شهری، ۶.۸۳ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه‌های توزیع آب روستایی و ۴.۲ کیلومتر توسعه شبکه‌های فاضلاب در شهر قروه انجام شده است.

وی افزود: ترمیم بیش از ۳۱۰۰ مورد حادثه آب و فاضلاب، استانداردسازی و اصلاح ۲۵۰ مورد انشعابات آب، شستشوی ۱۵۳ کیلومتر شبکه‌های آب و فاضلاب، تعویض بیش از ۴۲۰ دستگاه کنتور معیوب و واگذاری ۱۹۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب از دیگر فعالیت‌های انجام شده در بخش شهری قروه بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان یادآور شد: در بخش روستایی نیز تجهیز و تعویض ۸ دستگاه الکتروپمپ، اجرای ۱۱.۸ کیلومتر خط انتقال، تعویض ۲۳۶ دستگاه کنتور معیوب، ترمیم بیش از ۱۴۰۰ مورد حادثه، تجهیز و راه اندازی ۲ واحد ایستگاه پمپاژ مهمترین فعالیت‌ها بوده است.

فرهاد با تأکید بر تداوم تلاش‌های این مجموعه برای خدمت رسانی به مشترکان ابراز امیدواری کرد با این اقدامات زمینه جلب رضایت بیش از پیش مردم شهرستان‌های مختلف استان فراهم شود.