مشهد- مراسم کلنگ زنی دهکده اقتصاد مقاومتی با حضور مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور در مجموعه هشت بهشتش شاندیز انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه مراسم کلنگ زنی دهکده اقتصاد مقاومتی با حضور سردار زهرایی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار افراسیابی در مجموعه هشت بهشت برگزار شد.

سرهنگ محمد روحانی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: پروژه دهکده اقتصاد مقاومتی متعلق به بسیج سازندگی در سراسر کشور ایجاد می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: این پروژه بر طبق ۷ عرصه‌ای که در نقشه مشخص شده است، همچون استخر پرورش ماهی در قالب دریاچه، سالن‌های قارچ، گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی، دامداری، ماهی‌های زینتی و توسعه و پرورش زالو ساخته می‌شود.

وی به چشم انداز این طرح اشاره کرد و گفت: مجموعه هشت بهشت مجموعه‌ای گردشگری و آموزشی است و پروژه دهکده اقتصاد مقاومتی در مساحت ۵ هزار متر مربع احداث می‌شود.

روحانی با اشاره به اینکه در این پروژه، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای احداث می‌شود، اظهار کرد: نظر به اهمیت اشتغال زایی و رشد تولید مبتنی بر شعار امسال، در این پروژه آموزش‌های علمی برای ارتقا سطح اشتغال در نظر گرفته شده است.