وزارت بهداشت غزه با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها آوارگان و بیماران مجتمع پزشکی ناصر را مجبور به ترک این مجتمع می‌کنند، اعلام کرد که اسراییل بیمارستان ناصر را تبدیل به پادگان نظامی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، درحالی که مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب غزه نزدیک به یک ماه است که تحت محاصره و حملات شدید اشغالگران قرار دارد و صبح امروز هم در حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به این بیمارستان یک بیمار شهید و بیش از ده تن زخمی شدند، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست پس از تخریب دیوار جنوبی به مجتمع پزشکی ناصر یورش برده و آن را به پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند.

وی افزود، اشغالگران آمبولانس‌ها و چادرهای آوارگان را هدف قرار داده و گورهای دسته جمعی داخل مجتمع پزشکی ناصر را با بولدوزر تخریب می‌کنند.

دکتر القدره تصریح کرد که نیروهای دشمن، آوارگان و خانواده‌های تیم‌های پزشکی در بیمارستان ناصر را صبح امروز زیر تهدید و بمباران مجبور کردند تا به زور از بیمارستان خارج شوند. رژیم اشغالگر به مدیریت بیمارستان ناصر گفته که همه بیماران از جمله بیمارانی که در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند را به ساختمان قدیمی این بیمارستان منتقل کنند و این درحالی است که ۶ بیمار تحت تنفس مصنوعی هستند.