معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در هفته منتهی به انتخابات زنگ انتخابات در کلاس های درس زده می شود.

به گزارش خبرنگار مستقر در نمایشگاه رسانه‌های ایران، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه بازدید کرد و در گفت و گو با خبرنگار مهر، یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین قطب‌های فرهنگی را اساتید دانشگاه‌ها دانست و گفت: در طول ۳ سال گذشته به طرق مختلف اساتید دانشگاه به حوزه‌های فرهنگی ورود داشتند و در قالب طرح اساتید همیار فرهنگ، برای تربیت اجتماعی و فرهنگی دانشجویان نقش آفرینی کردند. در حال حاضر ۷ هزار نفر از اساتید در قالب این طرح با معاونت فرهنگی در ارتباط هستند و یک شبکه سازی خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا در کانون‌های فرهنگی اساتید با عنوان استادمشاور کانون و در کرسی‌های آزاداندیشی و رویداد مشق امید با عنوان استاد هادی با دانشجویان ارتباط داشتند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه برای دانشجویان ورودی جدید برخی اساتید در قالب استاد مشاور فرهنگی و تربیتی در طول یکسال با دانشجویان ارتباط مستمر خواهند داشت، گفت: این دسته از اساتید هم رشته با دانشجویان هستند و هر استاد از ۲۵ تا ۵۰ دانشجو را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی مشاوره خواهد داد؛ در واقع اساتید نقش والدگری را ایفا خواهند کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ادامه داد: در خصوص انتخابات مجلس ۱۰۰ روز پیش ابلاغیه‌ای داشتیم و تلاش دانشگاه بر این بود که در راستای مشارکت حداکثری و زمینه‌سازی برای انتخابات اصلح تمامی مساعی خود را به کار گیرد و ظرفیت‌های شبکه شهرپایه خود را پای کار آورد.

وی افزود: در همین راستا قرار است در هفته منتهی به انتخابات زنگ انتخابات در کلاس‌های درس زده شود و اساتید بخشی از یک جلسه را به موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت در آن اختصاص دهند.