دارنده مدال نقره آسیا در دوی ۸۰۰ متر گفت: به خاطر عملکرد ضعیفی که در قهرمانی آسیای تایلند داشتم از بازی‌های آسیایی هانگژو خط خوردم.

به گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا درحالی به پایان رسید که ایران در مجموع با کسب ۱۶ مدال و با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به کار خود پایان داد. در جریان این مسابقات در فینال دوی ۸۰۰ متر سبحان احمدی با زمان ۱:۴۷.۰۴ دقیقه دوم شد و به مدال نقره دست یافت. در این رقابت دوندگان کویت و قطر صاحب مدال‌های طلا و برنز شدند.

احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در واکنش به کسب این مدال اظهار داشت: از ۶ ماه قبل خودم را آماده شرکت در این مسابقات کرده بودم. خوشحالم که تلاش هایم نتیجه داد و موفق شدم مزد زحماتم را بگیرم. البته هدف من مدال طلا بود اما در نهایت از نتیجه به دست آمده راضی هستم.

وی در مورد مسابقات پیش رو نیز گفت: من با کسب این مدال ورودی مسابقات جهانی را به دست آوردم. این ر قابتها ۲۰ روز دیگر در اسکاتلند برگزار می شود. دوست داشتم حتماً در این مسابقات شرکت کنم. اما چون فرصت برای اخذ ویزا بسیار محدود است خیلی بعید به نظر می‌رسد که بتوانم عازم این رویداد جهانی شوم.

دارنده مدال نقره آسیا در دوی ۸۰۰ متر با بیان اینکه هدفم حضور در بازی‌های المپیک پاریس است، گفت: بخاطر عملکرد ضعیفی که در قهرمانی آسیای تایلند داشتم از بازیهای آسیایی هانگژو خط خوردم همین موضوع باعث شد با جدیت تمام خودم را آماده شرکت در المپیک پاریس کنم. کار سختی است ولی دور از دسترس نیست مخصوصاً اینکه حالا با موفقیت در مسابقات داخل سالن این انگیزه دو چندان شده است.

احمدی ادامه داد: البته رسیدن به ورودی المپیک آنهم به صورت مستقیم کار سختی است. همانطور که گفتم مسابقات جهانی اسکاتلند را هم نمی‌توانم شرکت کنم بنابراین باید برنامه ریزی‌ام را بگذارم روی مسابقات ترکیه و قزاقستان تا با ثبت ۱/۴۴ ثانیه به صورت مستقیم ورودی المپیک را کسب کنم. امیدوارم فدراسیون هم در این مسیر حامی من باشد.