عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با استقبال از پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر، گفت: اقدام خبرگزاری مهر برای ایجاد پویش کارآمدی و شایسته‌گزینی، تلاش برای افزایش مشارکت است.

«محمدکاظم انبارلویی» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی‌های مجلس کارآمد اظهار کرد: کارآمدی مجلس آینده باید در رفع تهدیدها و تحریم‌های آمریکا با اتخاذ تصمیم‌های درست در امر سیاست خارجی نمود پیدا کند. در حوزه اقتصادی هم این کارآمدی باید به وسعت سفره مردم و رفع مشکلات معیشتی بیانجامد.

وی انقلابی‌گری، مردم دوستی و آگاهی به مسائل و مشکلات کشور را مهم‌ترین ویژگی نامزد شایسته دانست و ادامه داد: مردم با بررسی نامزدهایی که معرفی می‌شوند باید تصمیم به انتخاب بگیرند؛ اگر خودشان شناخت داشتند باید به شناخت‌شان اعتماد کنند و رأی بدهند و اگر شناخت نداشتند، باید از دو فرد عادل و آگاه بپرسند.

انبارلویی اضافه کرد: همچنین باید به لیست‌هایی که منتشر می‌شود، اعتماد کرد؛ به شرط آنکه از مشروعیت کامل برخوردار باشند؛ یعنی تنظیم‌کنندگان لیست‌ها باید افرادی انقلابی، با سابقه و متدین باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم» اظهار کرد: اقدام خبرگزاری مهر برای ایجاد پویش کارآمدی و شایسته‌گزینی، تلاش برای افزایش مشارکت است؛ این عرصه برای انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان، فرصتی است تا در عرصه رقابت هم‌افزایی داشته باشند.