مشهد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات، پاسخی بر یاوه گوهای رسانه های معاند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین زاده صبح چهارشنبه با حضور در استودیو انتخابات استانداری، فراهم شدن امکانات تبلیغاتی عادلانه برای نامزدهای انتخابات را مورد تاکید قرار داد.‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی به تشریح برنامه‌های این اداره کل برای ترویج مشارکت در انتخابات پرداخت و گفت: امکان استفاده از سالن‌های همایش برای نامزدهای انتخابات به صورت عادلانه فراهم شده است.

وی همچنین به ساماندهی تبلیغات شهری و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی به مردم اشاره کرد.

حسین زاده با اشاره به سابقه طولانی حق انتخاب در ایران ابراز کرد: مردم از این حق خود به بهترین نحو استفاده کنند. امام خمینی (ره) بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید داشتند و هر انسان آزاده‌ای باید از این حق دفاع کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به شبهات دشمنان و ضرورت حضور پرشور مردم در این زمینه گفت: با توجه به شبهات ایجاد شده در رسانه‌های معاند، لزوم حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را مضاعف می‌کند.

وی از تدارک برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع برای ترویج فرهنگ مشارکت در انتخابات خبر داد و افزود: برقراری ارتباط با تشکل‌های صنفی فرهنگی و هنری، رسانه‌ها، تولید محتوای مناسب و اکران تئاتر کمدی «رأی مو کو» را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

حسین زاده در پایان گفت: نمایش کمدی «رأی مو کو» به نویسندگی عباس جانفدا و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدعلی چمی گو از تاریخ ۲۹ بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد واقع در سالن خلیج فارس در حال اکران است.