سنندج_مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به‌منظور ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی، بازدید از موزه‌ها و عمارت‌های تاریخی کردستان از تاریخ سوم تا ٦ اسفندماه رایگان است.

منصور مهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و هفته جوان اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن هفته جوان و به‌منظور ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی، بازدید از موزه‌ها و عمارت‌های تاریخی کردستان از تاریخ سوم تا ٦ اسفندماه رایگان است.

وی افزود: علاقه‌مندان به بازدید از موزه و به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، آثار تاریخی می‌توانند از روز پنج‌شنبه ٣ اسفندماه به‌مدت ٤ روز به صورت رایگان از موزه‌های سطح استان بازدید کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان تصریح کرد: در این راستا موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت ٩ صبح تا ٦ عصر آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

وی عنوان کرد: همچنین این اداره کل در این ایام برنامه‌های متنوعی را در سطح استان اجرا می‌کند که از آن جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی در سطح استان اشاره کرد.