قزوین- امام جمعه آوج با توجه به مشکلات فرهنگی موجود در سطح کشور گفت: در زمینه فضای مجازی خانواده‌ها باید آگاهی‌های لازم را داشته باشند و این خود زمینه تربیت اسلامی را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آوج بصیرت را چراغ راه دانست و اظهار کرد: هر چه قدر در اعتلای ایمان و تقوای خود تلاش کنیم بصیرت ما تقویت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صدر اسلام هم عده‌ای از خواص با ولایت نبودند و عاقبت به شر شدند تاکید کرد: هر چه قدر پشتیبان و مطیع رهبری باشیم توطئه و حیله دشمنان خنثی و پیشرفت‌های کشور روز افزون خواهد شد.

امام جمعه آوج از اقدامات قوه قضائیه و سپاه در بازگرداندن دارایی‌های بابک زنجانی تقدیر کرد و افزود: سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج) را در پیش رو داریم و این ایام را به مؤمنین و سربازان گمنام تبریک عرض می‌کنیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همانگونه که شاهد هستیم اقدامات و پیشرفت‌های خوبی در کشور انجام شده اما جا برای کار هنوز وجود دارد.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی اثرات فراوانی داشته و دارد گفت: اگر در انتخاب خود افراد اصلح را انتخاب کنیم شاهد تلاش‌های جهادی مسؤولین خواهیم بود.

امام جمعه آوج با توجه به مشکلات فرهنگی موجود در سطح کشور خاطرنشان کرد: در زمینه فضای مجازی خانواده‌ها باید آگاهی‌های لازم را داشته باشند و این خود زمینه تربیت اسلامی را فراهم می‌کند.


موسوی تاکید کرد: وقتی به فرهنگ غربی توجه کنیم کشور دچار فقر فرهنگی می‌شویم چون به دور از تعالیم الهی رشد خواهیم کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در پایان یادآور شد: مسئولیت امانتی است که در اختیار ما قرار گرفته پس باید در انتخاب خود دقت نموده و افرادی که در مسیر درست انقلاب حرکت می‌کند را انتخاب نمائیم تا زمینه رضایت امام زمان (عج) فراهم شود.