سروستان - امام جمعه سروستان گفت: نماینده شایسته باید انقلابی، در خط امام و منظومه فکری آقا، دلسوز مردم و ضد راحت طلبی و به دنبال خدمت و دارای تجربه و برنامه باشد که اتحاد مردم لازمه آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های این هفته سروستان گفت: مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی وظایفی بر عهده دارد و مهمترین وظایف آن ارتقا سطح فرهنگی تحقق عدالت و مبارزه با فساد و قوانین الهی است که باید وضع کند و علاوه بر آن مجلس حق تحقیق و تفحص در نظام اسلامی را دارد و یکی از ارکان این انقلاب است و امام رحمت الله فرمودند دو نهاد نماز جمعه و مجلس شورای اسلامی در رأس امور هستند.

امام جمعه سروستان گفت: نمازگزاران عزیز سطح توقع خودمان را پایین نیاوریم و از نمایندگان مجلس موارد سطح پایین نخواهیم زیرا آسفالت و احداث جاده کار دولت است و مجلس ریل گذاری تحولات کلان دولت را بر عهده دارد.

حجت الاسلام جاویدی گفت: عزیزان وقت انتخاب است. یک نماینده باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، نماینده باید با تقوا باشد، متدین باشد، پایبند به احکام اسلام و صداقت داشته باشد، انقلابی و در خط امام باشد و آشنا با منظومه فکری حضرت آقا دلسوز مردم و با روحیه مبارزه با راحت طلبی باشد و دنبال خدمت کردن به مردم باشد. تجربه‌دار و دارای برنامه باشد و با نگاه ملی و با تلاش فراوان مردمی باشد.

وی افزود: کاندیداهای شهرستان سروستان زیاد هستند و دلسوزان شهرستان از بنده خواستند بگویم باید متحد باشیم و حواسمان جمع باشد. باید واقع‎‌نگر باشیم. برای من ممنوع است دخالت داشته باشم ولی این را می‌گویم که باید با هم متحد باشیم. عزیزانی که در شهرستان نامزد شده‌اند ایثار کنند و به خاطر مردم به یک تفاهم برسند.

وی افزود: روز ۱۵ شعبان روز سربازان گمنام امام زمان و حافظان امنیت نیز هست و به آنها یک خدا قوت بگوییم زیرا دشمن در غرب آسیا به بهانه حضور ایران، ناامنی می‌خواهد اما سربازان گمنام امام عصر با جانفشانی‌های خود موجبات امنیت کشور را فراهم می‌سازند.