همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نیازمند نماینده‌ای هستیم که گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را بشناسد و توانایی حل آن را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی‌موثقی در جمع برخی از فعالان سیاسی استان همدان بیان کرد: در فضای انتخاباتی نسبت به رعایت تقوا مراقبت شود.

وی با اشاره به اینکه در این عرصه هر کس برنامه‌های خودش را مطرح و از تهمت‌ها و تخریب‌ها دوری شود، افزود: همه کاندیداهای فعلی مجلس شورای اسلامی مورد تأیید شورای نگهبان و قابل احترام هستند.

شعبانی‌موثقی با بیان اینکه صندلی‌های مسئولان، امانت شهدا است، اظهار کرد: مسئولیت‌ها روزی به پایان می‌رسد، اما مهم آن است که انسان برای خدا و خدمت به مردم کار کند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند نماینده‌ای هستیم که گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را بشناسد و توانایی حل آن را داشته باشد، گفت: در انتخابات به جای سیاسی رأی دادن، نیازمند تخصصی فکر کردن و رأی دادن، هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: نماینده مجلس باید بتواند ساختارها و قوانینی که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده را اصلاح و برطرف نماید

وی با اشاره به اینکه احزاب، افراد متخصص را شناسایی و معرفی کنند، البته این به معنای نفی تعهد نیست، افزود: خبرگان رهبری از مجامع مهم و دارای توانایی و ظرفیت بالایی است.

شعبانی‌موثقی اضافه کرد: در عرصه خبرگان رهبری ائتلافی وجود ندارد و بنرهای مشترک در سطح شهر توسط نهادهایی که اسامی را مطرح کردند به صورت مستقل نصب شده نه ستادها.