تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

اهواز- «مجید داغری» به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست.

استان: خوزستان

حوزه انتخابیه: دشت آزادگان و هویزه

شعار: ندای من گفتمان تحول خواهی است

پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مجید داغری» یکی از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در زیر پاسخ‌هایشان به سوالات مهر در دو بخش کشوری و استانی را می‌خوانید:

رزومه:

عضو شورای شهر سوسنگرد، مسئول جمعیت هلال احمر دشت آزادگان

سوالات کشوری:

مجلس برای تقویت نقش نظارتی و تقنینی خود باید دست به چه اقداماتی بزند؟

پر رنگ نمودن کمیسیون‌های تخصصی با استفاده از بازوی واحد پژوهش‌های مجلس و ارائه نقطه نظرات کارشناسی به طور کاملاً شفاف برای عموم مردم تا مورد نقد قرار بگیرد

نمایندگان چرا نباید اسیر تجمل گرایی شوند و برای پرهیز از این آسیب چه اقداماتی ضرورت دارد؟

تجملات قید و بند به وجود می‌آورد و نهایتاً باعث دور شدن از عامه مردم و نیازهای واقعی جامعه می‌شود. حضور دوره‌ای و دائمی بین مردم و حفظ ارتباط نزدیک کلیه اقشار جامعه.

سوالات استانی:

برای رفع بیکاری در حوزه انتخابیه خود چه برنامه‌ای دارید؟

دشت آزادگان و هویزه، نعمتی به نام تالاب هورالعظیم دارند که با استفاده از همین بستر می‌توان انواع مشاغل را مثل ماهیگیری، گردشگری و صنایع دستی در منطقه رونق داد و من برای این موضوع برنامه جدی دارم تا در کنار سایر مشاغل بتوان شغل جدید و پایداری را در منطقه ایجاد کرد. جلوگیری از استخدام افراد غیربومی در مشاغل صنعت نفت در این دو شهر هم جزو جدی‌ترین برنامه‌های من برای رونق اشتغال است.

مشکل اصلی استان خوزستان را چه می‌دانید و راهکار حل آن چیست؟

خوزستان برای توسعه و رونق به سند جامع توسعه نیاز دارد تا همه ملزم باشند با محوریت آن عمل کنند. با این سند جامع که همه نخبگان و مدیران و مسئولان ارشد باید متعهد به اجرای آن شوند، می‌توان به رونق و توسعه و تعالی استان امیدوار بود.