زنجان-عضو هیأت عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جنگ نرم دشمن بر مبنای نفوذ است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کیهانیان شامگاه چهارشنبه در گردهمایی انتخاباتی یکی از نامزدهای این شورا در زنجان با بیان اینکه جنگ نرم دشمن بر مبنای نفوذ است، افزود: اگر به دنبال گسستن زنجیره این نفوذ به واسطه جنگ نرم هستیم، باید در انتخابات 11 اسفندماه حضوری پرشور و انتخابی آگاهانه و درست داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آنچه که امروز حاکمیت جمهوری اسلامی را به ملت وصل کرده، اعتقادات است، اظهار کرد: وجود همین اعتقادات است که باعث شده ملت علی‌‍رغم رضایت‌بخش نبودن عملکرد دولت در ایجاد اعتماد مردم، به حاکمیت جمهوری اسلامی متصل باشند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی ایران بر مردم‌محوری استوار بوده و ریشه‌ آن در دین و خون شهدا قرار گرفته است، ادامه داد: در شرایط کنونی باید به دنبال اقناع فکری مردم بوده و طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مسیری که پیموده است، همراهی کنیم.

وی با یادآوری اینکه به برکت خون شهدا و نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت هیچ کس جرأت تعدی به این سرزمین را ندارد، خاطرنشان کرد: بی‌تردید حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 11 اسفندماه به مثابه آفت‌کش عمل کرده و موریانه‌هایی را که به تنه درخت تنومند انقلاب اسلامی چسبده است، دور خواهد کرد.

کیهانیان با تاکید بر اینکه امروز باید برخی از عملکردها را که مشارکت در انتخابات را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است، جبران کنیم، اضافه کرد: متاسفانه در حوزه اقتصادی عملکرد خوبی نداشتیم؛ چرا که منابع در اختیار خصولتی و شبه‌دولتی‌ها قرار گرفت و سپس همین بنگاه‌ها حیات خلوت برخی از مدیران که منشأ همه این‌ها مجلس بود، شد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: اگر به دنبال پنبه کردن رشته‌های دشمن هستیم، باید حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم.