تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

اهواز- «کیخسرو چنگلوایی» به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست.

استان: خوزستان

حوزه انتخابیه: بهبهان

پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«کیخسرو چنگلوایی» یکی از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در زیر پاسخ‌هایشان به سوالات مهر در دو بخش کشوری و استانی را می‌خوانید:

سوالات کشوری:

مهم‌ترین آسیب کارکردی مجلس شورای اسلامی از نگاه شما چیست؟

عدم تعامل نمایندگان برای تصویب طرح‌های ملی. بنابراین در مجلس باید یک تعامل صمیمی و اثربخش در راستای تحقق طرح‌های کلیدی وجود داشته باشد.

مجلس برای تقویت نقش نظارتی و تقنینی خود باید دست به چه اقداماتی بزند؟

باید ابتدا شفافیت را از خود نشان دهد و تلاش کند همه ارکان کشور پاسخگوی مردم باشند. پاسخگویی به مردم یعنی اعتمادسازی و تحقق آرمان‌های امام راحل و انقلاب.

سوالات استانی:

آیا شما برنامه‌ای برای رفع مشکلات آشامیدنی و کشاورزی حوزه انتخابیه خود دارید؟

بله و معتقدم راه توسعه اقتصادی استان خوزستان از ایستگاه کشاورزی عبور می‌کند. کشاورزی یکی از شریان‌های اصلی توسعه اقتصادی است که برنامه گسترده‌ای برای این موضوع دارم.

مشکل اصلی استان خوزستان را چه می‌دانید و راهکار حل آن چیست؟

مهم‌ترین مشکل عدم استفاده از ظرفیت نخبگان و مردم برای رفع مشکلات اقتصادی است در حالی که جوانان خوزستان تشکیل دهنده اصلی جامعه نخبگان کشور هستند ولی آنگونه که شایسته است به آنها توجه نمی‌شود. مشکلات خوزستان تا زمانی که مردم پای کار نباشند، رفع نمی‌شود.