ارومیه- فرماندار خوی گفت:۹ نامزد در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم علی نژاد در این زمینه با اشاره به انصراف ۹ نامزد انتخاباتی در حوزه خوی - چایپاره گفت: در انتخابات فردا، ۳۴ کاندیدا برای تصدی یک کرسی این حوزه با هم رقابت خواهند کرد.

کریم علی نژاد افزود: با پایان مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای تأیید شده از سوی شورای نگهبان، ۴۳ نفر برای تصدی یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خوی - چایپاره مورد تأیید قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: تا کنون ۹ نفر از این افراد در مهلت قانونی با حضور در ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه، انصراف خود را از ادامه رقابت اعلام کردند.

وی ادامه داد: با احتساب افراد انصراف داده، تاکنون ۳۴ نفر در جریان رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار دارند که بر اساس قانون تا ۷۲ ساعت پیش از برگزاری انتخابات، امکان اعلام و ثبت انصراف برای نامزدها وجود داشت و این زمان به اتمام رسیده است.

فرماندار خوی با اشاره به افزایش ۸۱ درصدی ثبت نام کنندگان در این دوره از انتخابات گفت: ثبت نام قشر جوانان در انتخابات از رویش‌های انقلاب اسلامی است که این دوره شاهد افزایش چشمگیری در این خصوص بودیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود