بجنورد_ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین ارکان دموکراسی و مردم‌سالاری است که به مردم این امکان را می‌دهد که در تعیین سرنوشت خود و کشورشان اثرگذار باشند.

رضا شکاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین ارکان دموکراسی و مردم‌سالاری است که به مردم این امکان را می‌دهد که در تعیین سرنوشت خود و کشورشان اثرگذار باشند.

وی در ادامه افزود: مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی است که همه شهروندان آن را به عنوان یک حق و همچنین یک تکلیف انجام می‌دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان بیان کرد: امروزه محیط زیست به عنوان یکی از محورهایی است که حساسیت جامعه نسبت به آن افزایش یافته و مردم خواستار وضع و اجرای قوانینی هستند که به طور مستقیم بر سلامت و زندگی آن‌ها تأثیر دارد.

وی اظهار کرد: یک نماینده مجلس از دیدگاه محیط زیستی باید از محیط زیست به عنوان یک ارزش ملی و اسلامی دفاع کند و برای حل مشکلات و چالش‌های محیط زیستی در سطح محلی و ملی برنامه داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در پایان ضمن دعوت کلیه اقشار جامعه برای شرکت در این رویداد ملی و مهم افزود: با مشارکت و حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، آینده بهتری برای خود و کشورمان بسازیم.