اردبیل- دبیر شورای ائتلای نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: انتخاب اصلح در کنار حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی آینده این کشور را در ابعاد مختلف تضمین می‌کند.

میر فخرالدین زاهد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم اصلی‌ترین پایه و مبنا در نظام اسلامی هستند و بدون مردم امکان تداوم حاکمیت و نظام اجرایی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف کارساز بوده به طوری که همین حضور به نبی مکرم اسلام قدرت داد تا در مدینه حکومت تشکیل داده و برخلاف مکه بتواند حاکمیت ارزش‌های الهی و دینی را ساری و جاری کند.

دبیر شورای ائتلای نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل ۲۵ سال خانه‌نشینی حضرت علی (ع) را نتیجه غفلت امت اسلامی از انتخاب اصلح برشمرد و گفت: بعد از ۲۵ سال خانه‌نشینی مردم احساس نیاز کرده و ضرورت اعتماد و باور به امام و رهبر صالح را تشخیص دادند.

زاهد افزود: در عصر معاصر نیز بعد از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره در سایه حمایت مردم بهترین اتفاقات در این کشور رقم خورده و به طور متوسط هر سال یک انتخابات با همراهی مردم شکل گرفته است.

وی جمهوری اسلامی ایران را مردمی‌ترین حکومت در دنیا معرفی کرد و ادامه داد: در این کشور از بالاترین جایگاه که رهبری معظم انقلاب است تا سطوح پایین‌تر از شوراها و دهیاری‌ها گرفته با انتخاب مردم در صحنه حاضر شده و انجام وظیفه می‌کنند.

زاهد با بیان اینکه در این موقعیت حساس نیز مردم بار دیگر وفاداری خود را به نظام نشان خواهند داد، خاطرنشان کرد: ۱۱ اسفند حضور حداکثری مردم می‌تواند زمینه‌ساز تحول باشد و در کنار آن انتخاب اصلح نیز ثمره و نتیجه‌ای مفید به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در هر انتخابی مردم به سمت بهترین و شایسته‌ترین افراد رفته‌اند، نتیجه و ثمره آن مفید بوده و برخلاف آن در برخی انتخابات نیز راه به خطا رفته‌ایم که در این صورت نیز باید با احترام به رأی مردم بتوان خطاها را جبران کرد.

زاهد بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نه تنها امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تحکیم می‌بخشد بلکه فرصتی را فراهم می‌آورد تا امید به آینده در بین نسل جوان و نوجوان و سایر اقشار بارور شود.

وی همراهی جریان‌های سیاسی به ویژه جریان انقلابی و ارزشی را در معرفی کاندیداهای اصلح یادآور شد و ادامه داد: اگر مردم در انتخاب خود دچار تردید هستند، می‌توانند به این لیست‌های متنوع ارائه شده از سوی جریان‌های سیاسی اعتماد کرده و فرد اصلح را برگزینند.

دبیر شورای ائتلای نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: حضور باشکوه مردم در ۱۱ اسفند بزرگترین تهدید دشمنان را خنثی و زمینه اصلاح بسیاری از امور و قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف فراهم می‌آورد.