اردبیل- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن در تحریم انتخابات و ناامید جلوه دادن مردم ایران بر طبلی توخالی می‌کوبد که هیچ نتیجه و ثمره‌ای به همراه نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام غلامرضا صبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران ۴۵ سال است که با انواع حربه‌ها به میدان آمدند تا این ملت را از ادامه مسیر ناامید کنند و در همه این مقاطع با راهپیمایی باشکوه و انتخاباتی عظیم کمر آنها شکسته است.

وی تصریح کرد: هدف دشمن در برهه جدید و به نیت ناامید کردن مردم نشان از عمق کینه و عداوت نظام شیطانی علیه جمهوری اسلامی ایران است در حالی که خود آنها نیز واقف هستند که این انقلاب بر پایه حضور مردم و تبعیت از خط ولایت و پایبندی به خون شهدا زنده و بالنده است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: هر رأیی که مردم ایران ۱۱ اسفند بر صندوق آرا می‌ریزند تیری بر قلب دشمن خواهد بود و این جراحت آنها را تا ابد آزرده‌خاطر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام صبری افزود: همه آحاد مردم در صحنه عزت و عظمت نظام اسلامی مشارکت می‌کنند و جریان‌های سیاسی و حزبی اصولگرا منسجم و متحد در قالب لیست‌های ارائه شده از آحاد جامعه انتظار دارند تا اصلح‌ترین افراد را برای حضور در جایگاه مجلس برگزینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۱ اسفند نمایشی از عظمت این ملت و خفت و ذلت دشمنان در حقد و کینه‌هایشان خواهد بود و به یقین در این صحنه پیروز واقعی مردم مؤمن و متعهد ایران خواهد بود.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به نحوی است تا امکان مشارکت بالای مردم در ۱۱ اسفند در همه حوزه‌های شهری، روستایی، اصلی و سیار فراهم آید تا مردم بتوانند با رأی قاطع بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی قوه قانونگذاری و مقننه کنند.