شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود مردم این شهرستان را خالق حماسه‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف خواند و گفت: امکانات رأی گیری در هر سه بخش بسطام، بیارجمند و مرکزی مهیا است.

ابوطالب جلالی صبح آدینه در حاشیه بازدید از مراسم آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی شاهرود، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه مردم شهرستان شاهرود همواره طی این چهار دهه عمر انقلاب خالق حماسه‌های بزرگ بوده و هستند، ابراز داشت: امروز نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر برگ زرین به تاریخ این سرزمین اضافه خواهند کرد.

وی ضمن بیان اینکه از همان ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری شاهد همین حماسه حضور بودیم، افزود: شعبه‌های اخذ رأی برای این حضور پر شور در آمادگی کامل به سر می‌برند.

فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه تمامی عوامل برای برگزاری این انتخابات بسیج شدند، ابراز داشت: این امکانات در تمامی بخش‌های مرکزی، بسطام و بی ارجمند منظور شده است.

جلالی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای استقبال پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در شهرستان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: با این حال از شهروندان درخواست داریم به منظور پیشگیری از ازدحام رأی خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

وی ضمن بیان اینکه بهتر که مردم در ساعات اولیه برای رأی دادن اقدام کنند، افزود: این کار معطلی شهروندان را نیز کاهش می‌دهد لذا از طیف‌های مختلف مردم درخواست داریم در این اقدام جمعی مشارکت کرده و آرای خود را در اسرع وقت به صندوق بیاندازند.