زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از آرای ملت تا زمان اعلام نتایج حراست و نگهبانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز جمعه، در حاشیه رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شعبه شماره ۴۶ واقع در مدرسه شهید بهشتی شهر زاهدان، رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی، مایه خیر و برکت برای کشور و موجب یأس و ناامیدی دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان از همان ساعات اولیه اخذ رأی، براساس اطلاعات کسب شده از شعب، حضور پرشور و با بصیرت خود را به نمایش گذاشته‌اند، افزود: از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان به خاطر این حضور پرشور و شعور خود در پای صندوق‌های رأی تا این لحظه قدردانی می‌کنم و تقاضای ما این است کسانی که تاکنون اقدام نکرده‌اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت کنند.

جلیلیان در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: تمامی طرح‌ها و تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی توسط همکاران نظامی و انتظامی در اقصی نقاط استان اندیشیده شده و وظایف انتظامی در مورد انتخابات تا پایان این رخداد سیاسی مهم با حضور سربازان و تمام پرسنل با همه توان و ظرفیت، در تمام رده‌های پلیس انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی بوده و لازمه آن وجود آرامش است، این آرامش بدون حضور پلیس ممکن نیست چرا که پلیس که یکی از مظاهر اقتدار کشور بوده و در دوران انتخابات در کشور شرایط برگزاری این اتفاق بزرگ سیاسی را به صورت امن و پرشور فراهم می‌کند تا مردم با حضور حداکثری در این آزمون بزرگ شرکت کنند.

وی گفت: مجموعه انتظامی در سراسر سیستان و بلوچستان، تا آخرین رده پاسگاه این آمادگی را دارند که نسبت به برقراری نظم و امنیت برای حضور پرشور و حداکثری مردم اهتمام ورزیده و از آرای ملت تا زمان اعلام نتایج حراست و نگهبانی کنند.

جلیلیان اظهار کرد: بی شک حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات اگر با انتخاب اصلح نیز همراه باشد زمینه توسعه سیاسی و رشد اقتصادی کشور را فراهم کرده و دشمنان را بیش از پیش از دستیابی به اهدافشان بازخواهد داشت.