بوشهر- استاندار بوشهر گفت: مجریان اصلی برگزاری انتخابات، مردم و اقشار مختلف اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در جمع خبرنگاران با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات اظهار داشت: مردم ایران اسلامی، دشمن را شناخته‌اند و زمانی که دشمن جدی‌تر برای ضربه به ایران اسلامی اقدام می‌کند مردم مصمم‌تر وارد صحنه می‌شوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در چند ماه اخیر دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدامات خود را برای عدم مشارکت مردم در انتخابات افزایش داده‌اند افزود: کاخ سفید شب گذشته بیانیه‌ای برای عدم حضور مردم ایران در انتخابات ۱۱ اسفند صادر کرد ولی مردم خلاف آن عمل کردند و از همان ساعات آغاز رأی‌گیری مشارکت حداکثری خود را نشان دادند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب در غزه تصریح کرد: وحشی‌گری اسرائیل غاصب با حمایت آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی و غزه مقتدر مظلوم شاهد هستیم و هر روز بر این جنایت افزوده می‌شود، مردم وقتی این جنایات و وحشی‌گری مشاهده می‌کنند مصمم‌تر می‌شوند و حضور خود در انتخابات را به اوج می‌رسانند.

استاندار بوشهر گفت: استان شاهد ثبت حماسه دیگری از اقشار مختلف مردم فهیم، انقلابی، همیشه در صحنه است و مردم استان بوشهر این بار مصمم‌تر از قبل در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافتند

استاندار بوشهر بیان کرد: مشارکت جوانان و رأی اولی‌ها از همان آغاز فعالیت دب شعب اخذ رأی قابل توجه است.

محمدی‌زاده حضور پرشور اقشار مختلف مردم بوشهر اعم از کارکنان بنادر و دریانوردی، فرهنگیان، معلمان، کارگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، دانشجویان، اهل تسنن، زنان، مردان، جوانان و رأی اولی‌ها را نشان از ثبت حماسه دیگری در انتخابات ۱۱ اسفند

وی حضور مردم در انتخابات را حرکت حماسی، الهی، معنوی و انقلابی دانست و تأکید کرد: مردم استان بوشهر بدون شک در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری حماسه جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌کنند که سبب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: همه فرایند برگزاری انتخابات با مشارکت مردم انجام می‌شود و مجریان اصلی برگزاری انتخابات، مردم و اقشار مختلف اجتماعی هستند.

محمدی‌زاده، انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را آزادترین انتخابات در جهان دانست و تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی که با مشارکت مردم برگزار می‌شود مردمی‌ترین، آزادترین و سالم‌ترین انتخابات در جهان است و این عرصه مهم سیاسی اجتماعی در امنیت کامل با همکاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران برگزار می‌شود و وضعیت امنیتی آن همواره توسط این دستگاه‌ها رصد و پایش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فرایند انتخابات همه بخش‌ها پای کار هستند ادامه داد: در فرایند برگزاری انتخابات که اقشار مختلف مردم، نیروهای نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، بسیج، سپاه، نماینده فرماندار، نماینده کاندیداها حضور دارند امکان بروز هیچ تخلفی وجود ندارد و از سلامتی لازم برخوردار است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم استان بوشهر با حضور حداکثری در انتخابات، به آمریکا و دشمنان ایران اسلامی نه گفتند و پاسخ دندان‌شکن به اهداف و برنامه‌های آنان دادند.