اصفهان - امام جمعه شهرستان جرقویه گفت: مجلس دوازدهم به شدت نیازمند نمایندگی متخصص، متعدد، نخبه و باتجربه است تا بتوانند به درستی مشکلات را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه‌های نماز جمعه جرقویه با تاکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مردم حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند در انتخاب فرد اصلح برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دقت کنند.

وی افزود: صراحتاً دشمنان ملت ایران را به عدم حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنند تا بتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند.

امام جمعه جرقویه تصریح کرد: مجلس دوازدهم به شدت نیازمند نمایندگی متخصص، متعدد، نخبه و باتجربه است تا بتوانند به درستی مشکلات را پیگیری کنند.

وی بیان داشت: افرادی که در داخل صندوق‌ها بیرون آمدند موظف هستند همیشه در جمع مردم حضور داشته باشند، مشکلات و مسائل را احصا و در سطح کلان پیگیری نمایند.

وی تاکید کرد: ۵ نفر منتخب مردم حوزه انتخابیه جرقویه باید به صورت شبانه روز در جمع مردم حضور داشته باشند و همیشه در دسترس بوده و مورد پذیرش بغیر از این چیزی دیگری نیست‌.

خطیب نماز جمعه‌های شهرستان جرقویه گفت: از مردم می‌خواهم به افرادی رأی بدهند که به معنی واقعی کلمه اصلح و در راستای بیانات مقام معظم رهبری برای حل و فصل مشکلات مردم گام بردارند.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی گفت: مسائل و مشکلات کشاورزان زحمت کش جرقویه ای بسیار فراوان هست به همین خاطر به نمایندگانی نیاز دارند که این مطالبات را تا رسیدن نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.