بندرعباس - رییس دادگستری هرمزگان با حضور در شعب اخذ رای مراحل اجرایی انتخابات را مورد ارزیابی و بازدید قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی قهرمانی به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی با حضور در مسجد قدس و تعدادی دیگر از شعب رأی گیری در بندرعباس ضمن رصد فرآیند اخذ رأی، راهکارهای لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند و همچنین جهت پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی ارائه کرد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید تأکید کرد: دستگاه قضایی از حدود هفت ماه پیش دوشادوش دولت، وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دستگاه های اداری و نظارتی در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: مسئولان قضایی استان از صبح امروز با آغاز فرآیند رأی گیری از همه شعب اخذ آراء بازدید داشته اند و خوشبختانه تاکنون هیچ گونه تخلفی گزارش نشده و انتخابات در نهایت سلامت و امنیت در حال برگزاری است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان اجازه کوچکترین خدشه ای را به رأی مردم نمی دهد و با کمک سایر دستگاه ها، ضمن نظارت بر سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات احتمالی، امنیت کامل شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان را تأمین خواهد کرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تشکر از حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم ضمن قدردانی از تلاش های عوامل اجرایی انتخابات، تأکید کرد: به علت مشارکت گسترده مردم، مسئولان برگزاری انتخابات در مسجد قدس بندرعباس، استقرار صندوق سیار در این محل را درخواست کرده اند.