شیراز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از تداوم مشارکت مردم در رای گیری خبر داد و گفت: رأی‌گیری در حوزه‌های انتخابیه سپیدان بیضا و نورآباد ممسنی رستم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قزل سفلی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: تمدید انتخابات در اختیار وزارت کشور است و با درخواست استانداران صورت می‌گیرد و به لحاظ قانونی فرایند انتخابات یک روزه است و می‌تواند تا ساعت ۲۴ تمدید شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: بنا به درخواست هیأت‌های نظارتی و هیأت‌های اجرایی در حوزه‌های اخذ رأی سپیدان و بیضا و نورآباد ممسنی و رستم و با نظر استاندار فارس و موافقت وزیر کشور رأی‌گیری در این دو حوزه عملاً اتمام یافته و صرفاً برای کسانی که درون شعبه حضور دارند اخذ رأی انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به همکاری معلمان در حوزه نظارت و اجرای انتخابات و به سبب اینکه مدارس استان فارس به حوزه‌های انتخابیه تبدیل شده‌اند مدارس در فارس فردا غیرحضوری خواهد بود.

قزل سفلی ضمن تشکر از عوامل اجرایی، ناظران انتخاباتی، بازرسان و عوامل تأمین امنیت گفت: رأی‌گیری در بقیه شعب استان فارس حداقل تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.