شهرکرد- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین رویداد اجتماعی (راهی نو) در استان در حال برگزاری است و ایده‌ها به مدت یک هفته جمع‌آوری خواهد شد.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری (راهی نو)، اظهار کرد: در این رویداد ایده‌ها، طرح‌هاو راهکارهای نوآورانه کنش‌گران اجتماعی و گروه‌های اجتماعی در موضوعات مداخلات اجتماعی مانند پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد توان‌افزایی در حوزه خانواده، اعتیاد، بهداشت و درمان، مفاسد اجتماعی، سکونتگاه‌های غیررسمی، سلامت و نشاط اجتماعی، کودکان کار، کودکان خیابانی، سلامت و خانواده جمع‌آوری می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: این رویداد با همکاری دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری، دفتر اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و مؤسسه سلامت بانوان صبا در استان در حال برگزاری است.

وی ایده‌ها، طرح‌هاو راهکارهای نوآورانه کنش‌گران اجتماعی و گروه‌های اجتماعی در نخستین رویداد اجتماعی در چهارمحال و بختیاری (راهی نو) ظرف مدت یک هفته جمع‌آوری می‌شود، عنوان کرد: دبیرخانه پس از داوری ایده‌ها، گروه‌های برتر را برای رویداد حضوری دعوت می‌کند، همچنین دوره حضوری برای این افراد برگزار خواهد شد.