همدان-فرماندار همدان گفت: انتخابات همدان در سلامت و نظم کامل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی با بیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری علی‌رغم خواست دشمنان به عنوان روزی افتخارآمیز برای ملت ما ثبت شد، اظهار داشت: برنده اصلی این انتخابات مثل همیشه مردم عزیز ما بودند که با بصیرت خود دست رد به سینه دشمنان زدند.

مخفی افزود: فرایند انتخابات در کشور ما به نحوی است که مردم به عنوان هیأت‌های اجرایی، نظارت و… خود برگزارکننده انتخابات هستند و این نقطه قوت انتخابات ما است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات همدان بابیان اینکه همکاران ما در مجموعه فرمانداری‌ها وبخشداری‌ها بیش از ۹ ماه است که شرایط را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند آماده کردند، تصریح کرد: تمام فرایند انتخابات در کشور ما با نظارت کامل هیأت‌های نظارت شورای نگهبان انجام می‌شود.

وی گفت: در روز اخذ رأی در هر شعبه حداقل دو ناظر حضورداشته‌اند و می‌توان با قاطعیت اعلام کرد سلامت انتخابات تضمین شده است.

مخفی تاکید کرد: بحمدالله به سبب زحمات و تعهد مجریان، هیچ‌گونه خدشه‌ای به انتخابات وارد نیست و متهم کردن زحمت‌کشان این عرصه کاری ناصواب است.

وی یادآور شد: در قانون انتخابات شرایط اعتراض و رسیدگی به آن با ارائه اسناد و مدارک پیش‌بینی شده و داوطلبان باید دقت کنند دعواها و رقابت‌های دوره تبلیغات را به سلامت انتخابات سرایت ندهند.

فرماندار همدان با بیان اینکه وجود خطاهای جزئی و احتمالی در روند اجرا طبیعی است اما در حدی نیست که در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد، خاطرنشان کرد: هیأت اجرایی بر اساس آنچه که در قانون آمده پاسخگوست اما اتهام‌زنی بی‌پایه و اساس قابل پیگیری قضائی است.