تربت حیدریه- فرمانده انتظامی‌خراسان رضوی گفت: دشمن برنامه گسترده‌ای داشت تا مردم انتخابات را تحریم کنند و برای این هم هزینه هنگفتی صرف کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار محمد کاظم تقوی پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه که در محل سالن شهید تندگویان شرکت نفت تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن برنامه گسترده‌ای و هزینه هنگفتی کرد تا مردم انتخابات را تحریم کنند، در عین حال ملت ایران در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ۲ بار دشمن را مأیوس و ناامید کردند.

فرمانده انتظامی‌خراسان رضوی تصریح کرد: شهرستان تربت‌حیدریه در اغتشاشات اخیر یکی از شهرهای خوب و آرام استان بود و این آرامش مرهون مردم انقلابی و بصیر و نیروهای انتظامی و امنیتی بود، در عین حال اگر شرایطی مانند جنگ ترکیبی سال گذشته رخ دهد بازهم عوامل انتظامی با عطوفت و با اقتدار در کنار مردم و در دفاع از ارزش‌ها پای کار هستند.

وی گفت: نیروی انتظامی در اوج اقتدار باید خادم مردم باشد، در عین حال هر هفته به صورت میانگین ۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی می‌شود و این بیانگر آن است که این نیرو توان جذب نیروهای مخلص و خدمتگذار را دارد.

تقوی اظهار کرد: عقب افتادگی در زمینه‌های مختلف فراوان است، اما در سال گذشته ۴ میلیون پاسخگویی به تماس‌های ۱۱۰ داشتیم و قریب به ۱۵۰ هزار خدمت در پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مردم ارائه شده‌است.

فرمانده انتظامی‌خراسان رضوی افزود: همچنین قریب به ۵ هزار نیروی پلیس در استان فاقد مسکن هستند و برخی از پیشکسوتان این نیرو نیز مسکن ملکی ندارند و نتوانستیم کمک چندانی به آنها بکنیم.

وی ادامه داد: اگر به برنامه‌های دولت و توسعه نگاه کنیم امکان رفع این معضل نیست، لذا یک کار جهادی در داخل شهرستان می‌طلبد تا فرمان ولی امر مسلمین را اطاعت کنیم و جایز نیست در این خصوص بهانه‌تراشی شود، لذا حداقل فردی که مأموریتی برای تأمین امنیت دارد نباید نگران خانواده باشد.