اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: از اهم برنامه‌های حضور وزیر راه و شهرسازی در خوزستان می‌توان به واگذاری ۵۴ هزار زمین به مردم این استان اشاره کرد.

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان و افتتاح پروژه‌های عمرانی در این استان بیان کرد: با نگاه ویژه دولت سیزدهم، خوزستان تبدیل به یک کارگاه عظیم عمرانی شده و جای جای استان در دورترین نقاط استان شاهد اجرای پروژه عمرانی هستیم.

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان افزود: از اهم برنامه‌های حضور وزیر راه و شهرسازی در خوزستان می‌توان به آماده سازی واگذاری ۵۴ هزار واحد زمین به مردم و انبوه سازان در ۴۲ سایت و ۱۶ شهر استان و همچنین ۱۴ هزار واحد زمین روستایی در استان اشاره کرد.

خانچی به کلنگ زنی بیش از چهار هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در دهه فجر اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت تاکنون ۱۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در قالب مسکن مهر، محرومان و نهضت ملی به متقاضیان واگذار شده است؛ همچنین در حوزه روستایی استان از ابتدای دولت تاکنون ۱۵ هزار واحد زمین به روستاییان تحویل و تکمیل شده است.

خانچی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز - خرمشهر اظهار کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی دو بانده کردن جاده اهواز – خرمشهر به طول ۲۵ کیلومتر به ارزش ۸۷۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.