زنجان- نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید خدمات انقلاب اسلامی به آحاد مختلف جامعه تبیین و به صورت مقایسه ای اعلام شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جریان دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر و هیأت همراه با بیان اینکه خدمات جمعیت هلال احمر پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده و دلسوزانه انجام می‌شود، گفت: عرصه فعالیت هلال احمر خدمت به انسان‌های آسیب دیده از حوادث مختلف است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف، افزود: باید خدمات انقلاب اسلامی به آحاد مختلف جامعه تبیین و مقایسه‌ای اعلام شود.

خاتمی ادامه داد: قبل از انقلاب فقط هفت روستا برق داشت و جاده‌ها عاری از راه‌های آسفالته بودند که باید چهل سالگی انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های دنیا با این قدمت مقایسه شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: موانعی که در راه پیشرفت پس از انقلاب ایران داشتیم سایر انقلاب‌ها نداشتند.

خاتمی تاکید کرد: مشارکت ایرانی‌ها و زنجانی‌ها در انتخابات چشمگیر بود و هلال احمری‌ها فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری را عملیاتی می‌کنند و در میدان ارائه خدمات در تلاش هستند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه خدمات جمعیت هلال احمر پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر شده و دلسوزانه انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هلال احمر به همه انسان‌ها در سرتاسر جهان فارغ از دین و ملیت خدمات خدمات می‌دهد.

خاتمی خاطرنشان کرد: در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب خدمات هلال احمر در عرصه‌های مختلف بی ادعا بوده است.

وی ادامه داد: کسانی که هلال احمر را بسیار بالنده می‌کنند اعضای داوطلبان، نجات گران و جوانان هستند که از طرفی به آسیب دیدگان خدمات می‌دهند و از طرفی دیگر تربیت، عاطفه و بعد انسانی آنها تقویت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جوانان امروزه با هجمه‌های مختلفی مواجه هستند و ۲۱۸ هزار نفر در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند که باید ۸۰۰ سال این انقلاب را زنده نگهداریم.