اهواز- استاندار خوزستان گفت: تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است و امیدواریم سفرهای نوروزی هم به همین شکل باشد و حوادث به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه‌شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های خوزستان بیان کرد: با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است و امیدواریم سفرهای نوروزی هم به همین شکل باشد و حوادث به حداقل برسد.

وی ادامه داد: برای ساعات پیک تردد شیفت‌های کافی از گروه‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای را در خوزستان بگیریم و میزبانی شایسته‌ای برای مهمانان نوروزی باشیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در روزهای باقیمانده اقدامات لازم برای جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله از جاده‌ها، ساماندهی پمپ بنزین‌ها، ایستگاه‌ها و… در دستور کار مسؤولان ذیربط باشد و مقرها و کمپ‌های موقتی که برای پذیرش مهمانان نوروزی در نظر گرفته می‌شود باید با شرایط مناسبی آماده شود.

حسینی محراب اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها ارتباط مستمری را با مردم از طریق صدا و سیما و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ رانندگی مطمئن و قانونی و هشدار در خصوص عواقب بی توجهی به نکات ایمنی داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: برای هرگونه حفاری یا ترمیم جاده‌ای که بناست انجام شود حتماً علائم هشدار از چند کیلومتر جلوتر با راهنمایی در خصوص مسیر جایگزین نصب شود.