خوشاب- امام جمعه خوشاب گفت: مردم با خرید از بازارهای محلی خودشان‌ به اقتصاد منطقه در شهرستان خوشاب و رعایت حال کاسبان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز سلطان‌آباد با اشاره به جنگ‌های حضرت علی (ع) با ناکثین، مارقین و قاسطین و پست و مقام ندادن به برخی افراد ناصالح و دنیا طلب در دوران خودش اظهار کرد: برخی افراد مدعی هستند که از انقلاب کردن در ایران پشیمان هستند در حالی که می‌توان گفت آنها از انقلاب پشیمان نیستند آنها از نرسیدن به مقام‌های دنیوی و نرسیدن به آرزوهایی که برای قدرت طلبی داشتند ناراحت هستند.

امام جمعه خوشاب با اشاره به پیمان شکنی برخی افراد در دوران امام علی (ع) و ایستادن در مقابل آن حضرت افزود: تاریخ ثابت کرده پیمان شکنی مقابل ولایت و رهبری و مقابل قرآن و کلام خدا تمام نشده و همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به گرانی‌های کمر شکن در آستانه بهار طبیعت افزود: مردم شهرهای سلطان‌آباد از همان مغازه‌های شهرهای خودشان برای رونق بخشیدن به بازار محلات خودشان خرید کنند.

تیجانی با تاکید بر رعایت انصاف توسط کاسبان و مغازه‌داران اضافه کرد: کاسبی در راه خدا از جنگیدن در میدان نبرد نیز سخت‌تر است.

امام جمعه خوشاب با اشاره به مشکلات مردم غزه در محاصره صهیونیست‌های جنایتکار اضافه کرد: در حالی که برای حمله به شهر رفح در جنوبی ترین نقطه غزه آمریکا و فرانسه به صهیونیست‌های جنایتکار اسرائیلی هشدار داده اند ولی جنایتکاران صهیونیستی نشان داده اند به هیچ قانون و تعهدی پایبند نیستند و مردم در راهپیمایی روز قدس انزجار خودشان را بیشتر از هر سال در دنیا نشان خواهند داد.