تایباد- امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: دستگاه‌های خدمات رسان باید دقت کنند تا تعطیلات پایان سال مانعی برای خدمات عمومی به ویژه درمان نباشد و مردم را روانه شهرستان‌های اطراف نکند.

مولانا غلام نبی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال دو بهار به ما رسیده است که نتیجه هر دو آنها زنده شدن پس از یک دوره مرگ و نیستی است، چه در طبیعت که خزان را طی کرد و چه در دل مؤمنین که با رمضان سیراب و خوشحال هست و هیچ مؤمنی وجود ندارد که برای رسیدن ماه مبارک رمضان را دریابد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد در خصوص تحقق شعار سال اظهار کرد: سال ۱۴۰۲، سالی بود که مقام معظم رهبری شعاری در راستای کاهش تورم مطرح کردند و دیدیم از ابتدای سال تا امروز گرانی‌ها بیش از گذشته بود، امیدواریم در سال آینده تورم کاهش پیدا کند تا باری از دوش مردم برداشته شود.

وی با بیان اینکه تعطیلات نباید باعث تعطیلی خدمات شود، گفت: یکی از موضوعات مهم آخر سال، تعطیلات پایان سال است که مهم است خدمات برای مردم تعطیل نشود، به ویژه بیمارستان و بخش زایشگاه آنکه مانند سابق مردم مجبور به سفر به تربت جام و مشهد نشوند.

مولانا توکلی فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان را در تعطیلات سال نو مهم دانست و افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید در تمام طول تعطیلات فعالیت داشته باشند تا مردم احساس کمبود خدمات نداشته باشند و منطق هم همین است که خدمات تعطیلات پذیر نیست.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد ادامه داد: درمانگاه‌های مشهدریزه و تایباد هم باید در این ایام مشغول فعالیت باشد و ترافیک به سمت بیمارستان هدایت نشود تا اینکه شاهد شلوغی بیمارستان باشیم.