قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آن چیزی که جبهه مؤمن به انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند همین تفرقه با دوگانگی‌های ساختگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر دوشنبه در همایش توجیه و تبیین عملیات «آیه های زندگی» که با حضور بانوان و سرشبکه های تبیینی و تبلیغی استان قزوین برگزار شد با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری توجه به تجربه و درس گرفتن از گذشته را یک راهبرد می‌دانند.

وی افزود: اگر از این راهبرد و درس گرفتن از گذشته غفلت کنیم دروغ‌ها جای واقعیت را خواهد گرفت و آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: کار اصلی ما شناخت دشمن و نقشه او و همچنین شناخت نقشه بلند مدت او است و باید در دعواهای جاری مسؤولین رد پای دشمن را جستجو کرد.

وی تاکید کرد: در پس خیلی از فضاسازی‌های دشمن تولید کینه و نفرت وجود دارد و شکل گیری پدیده‌هایی مثل عمامه پرانی نقشه یک شب و دو شب دشمن نیست بلکه فضایی است که سال‌ها با دروغ‌پردازی شبهه آفرینی ایجاد می‌شود.

کاظمی تاکید کرد: برنامه ریزی برای سالگرد اغتشاشات در سال ۱۴۰۲ یک برنامه ریزی جدی بود اما با هوشیاری نخبگان و علاقه مندان به این انقلاب این برنامه ریزی و توطئه خنثی شد.

وی ادامه داد: امروز آن چیزی که جبهه مؤمن به انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند همین تفرقه با دوگانگی‌های ساختگی است و نگاه سطحی به مسائل ما را وارد یک میدان کارزار درون خانواده انقلاب خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: در هر مناسبتی نرم افزار دوگانه سازی دشمن به کار گرفته می‌شود و ایادی داخلی، پیوست رسانه‌ای و حتی شبکه مجری نقشه‌های شوم دشمنان در کشور مأموریت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این شرایط مواجهه ما باید به دور از انفعال و یا برخورد سلبی باشد بلکه باید به دنبال یک مواجهه منطقی و عالمانه و مبتنی بر شناخت نقشه دشمن باشد

کاظمی در پایان یادآور شد: آنچه دشمن دست از ان بر نخواهد داشت دشمنی با ماهیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است و تا زمانی که این بازدارندگی در فضای فکری جامعه اتفاق نیفتاد نمی‌توان با خیال اسوده کار را سپری کرد.