سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان آب را معضل اصلی استان دانست و گفت: برای رفع مشکلات کم آبی نیازمند عزم همگانی و عمومی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح چهارشنبه اول فروردین ماه در دیدار نوروزی با خبرنگاران استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم استان در صحنه‌های مختلف طی سال ۱۴۰۲ بیان کرد: مردم ما بهترین مردم به لحاظ بصیرت هستند.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان همه جا در بزنگاه‌ها و جاهایی که نیاز به مشارکت شأن بوده حضور داشته و تکلیف خودشان را عمل کرده‌اند، افزود: مسئولان باید فرصت خدمت گزاری به این مردم را در سال جدید غنیمت بشمارند.

امام جمعه سمنان همچنین بیان کرد: در سطح ملی مشکلاتی وجود دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن تاکید کردند همچنین دولت خدمتگزار هم در صدد رفع این مشکلات است.

مطیعی با بیان اینکه امیدواریم که مشکلات شامل گرانی، تورم و … در این فرصت باقی مانده از دولت سیزدهم کاسته شود و شاهد بهترین خدمت رسانی‌ها باشیم، ابراز کرد: مردم از مسئولان می‌خواهند که تلاش ششان را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی توسعه در معیشت مردم و رفع گرانی در کنار مهار تورم و رشد تولید که خواسته عمومی مردم است، افزود: از تلاش دولتمردان قدردانی می‌کنیم اما نیاز است که تلاش‌ها بیشتر شود تا بتوانیم شاهد حل مشکلات باشیم و رضایتمندی و امیدواری مردم حاصل گردد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان سمنان است، تاکید کرد: مشکل آب نیازمند اراده و تصمیم ملی است و همه باید عزم جدی در آن داشته باشند.

مطیعی همچنین گفت: اگر آب شرب استان تأمین نشود در سال‌های آتی ما در استان سمنان دچار مشکل جدی خواهیم شد لذا از دولتمردان می‌خواهیم که مشکلات آب استان را هم مد نظر قرار دهند.