کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت ۴هزار و ۷۰۰ تردد از مرز خسروی طی ۶ روز پایانی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سید شهرام کهریزی در گفت‌گو با خبرنگار مهر در خصوص میزان تردد از مرز خسروی در ایام منتهی به پایان سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: سفرهای نوروزی به عتبات عالیات از ۲۴ اسفند در مرز خسوری آغاز شده است.

وی افزود: در ۲۴ اسفند ۴۴۷ مسافر، در ۲۵ اسفند ۵۳۴ مسافر، در ۲۶ اسفند ۳۴۸ مسافر، در ۲۷ اسفند ۳۷۵ مسافر و در ۲۸ اسفند ۷۴۹ مسافر از مرز خسروی خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز گذشته (۲۹ اسفند)، ۵۰۷ مسافر خروجی از مرز خسروی تردد داشته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته مرز خسروی برای تردد، ادامه داد: در مجموع و با احتساب مسافران ورودی به کشور از پایانه مرزی خسروی ۴ هزار و ۷۵۶ تردد از پایانه مرزی خسروی به ثبت رسیده است.

کهریزی خاطرنشان کرد: در محور بزرگراه کربلا از ورودی کرمانشاه تا پایانه مرزی خسروی گشت‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.‌

در مقایسه آمار تردد از پایانه مرزی خسروی و سایر پایانه‌های ترددی به کشور عراق در ایام منتهی به پایان سال می‌توان این نتیجه را گرفت که سهم مرز خسروی از تردد زائران نوروزی تقریباً هیچ است.