اهواز- رییس پلیس راه خوزستان گفت: نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش تردد نداشته‌ایم اما به تدریج پیک ترددها در محورهای خوزستان رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید رحیمی عصر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص وضعیت تردد در محورهای خوزستان بیان کرد: داده‌ها نشان می‌دهد فعلاً نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش تردد نداشته‌ایم و میزان ورودی‌ها به استان چهار درصد و میزان خروج نیز ۲۴ درصد کاهش یافته اما به تدریج پیک ترددها در محورهای خوزستان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه سفرهای برون استانی کمتر بوده است و سفرهای درون استان تشدید می‌شود، افزود: روز اول فروردین در محورهای اصلی استان به ویژه در محورهای اهواز – شوش، شوش – دزفول، شوش – اندیمشک، اهواز – ملاثانی، ملاثانی – شوشتر، آزادراه خلیج فارس، بندر امام – ماهشهر و خرمشهر به آبادان ترددها افزایش یافته است.

سرهنگ رحیمی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز ترددها در محورهای خوزستان افزایش یابد، گفت: برای کاهش حوادث توصیه می‌شود رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند، اگر می‌خواهیم حوادث رانندگی را در این ایام کنترل کنیم مهم‌ترین مؤلفه، رعایت سرعت مطمئنه و صبر و حوصله در رانندگی است و رانندگان تحت هیچ شرایطی در خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.