سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در سال جدید باید دنبال ابتکارات و ارایه برنامه‌های جدید باشیم،گفت: باید وقت بیشتری به کار و تلاش برای رفع مشکلات استان اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با رئیس و معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اظهار کرد: احصاء و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بر اساس اولویت‌بندی در دستورکار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گیرد.

وی افزود: دولت در راستای رفع مشکلات به شدت تلاش می‌کند و شاکله مدیریتی دولت هم بسیار همراه است.
وی با بیان اینکه در سال جدید باید دنبال ابتکارات و برنامه‌های جدید باشیم، افزود: با توجه به مشکلات و عقب‌ماندگی‌هایی که در استان داریم باید وقت بیشتری را به تلاش و کار اختصاص دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: برای عبور از مشکلات و رفع عقب‌ماندگی‌ها باید هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد وقت بگذارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: بیش از ۱۵۰ سفر به شهرستان‌ها، بخش‌ها و نقاط مختلف استان داشته‌ام و موضوعات را احصاء کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای امسال نیز ٢٠ سفر به بخش‌های مختلف را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا به صورت میدانی مسائل را ببینیم و مشکلات را احصاء نمائیم.

لزوم اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها باید اولویت‌بندی صورت بگیرد، برخی پروژه‌ها نیاز به اعتبارات کمتری دارند و می‌توان آنها را خیلی سریع جمع کرد لذا احصاء و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بر اساس اولویت‌بندی باید در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: همه باید کاری بکنیم که اتفاقات خوبی را که اسباب توفیق مردم باشد را در این سال آخر عمر دولت رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه خوشحالی و نشاطی که در بین مردم وجود دارد ما را خوشحال می‌کند، اضافه کرد: نگاه ما به مردم در مرحله اول نگاه انسانی و در مرتبه بعد شهروندی است از این رو باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات و رفاه بیشتر آنها بکار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در سال گذشته گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با مدیریت صحیح مصارف و هزینه کرد بودجه توانست بسیاری از اهداف دولت سیزدهم در استان را محقق کند که امیدواریم این روند نیز در سال جدید همچون سال گذشته با جدیت پیگیری شود.