همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حقیقی گفت: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با محتوای تولید و نقش مردم نشان از ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی توانمند در توسعه زیرساختهای ورزشی دارد.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال، تصمیم بر آن شد تا نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تفریحات ورزشی با حضور تولید کنندگان داخلی در همدان برگزار می‌شود.

علی حقیقی تصریح کرد: مقدمات کار صورت گرفته و رایزنی‌های نیز با مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی همدان داشته ایم و به احتمال زیاد این نمایشگاه شهریورماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و انجمن تولید کنندگان لوازم ورزشی کشور برپا خواهد شد؛ علاوه بر شرکت‌های تولیدی داخلی و خارجی؛ فدراسیون‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی کشور نیز حضوری فعال خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: توجه ویژه به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و معرفی ظرفیت‌های گسترده داخلی در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی، مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در همدان خواهد بود.

حقیقی خاطر نشان کرد: از حضور صنعتگران و افراد فعال در حوزه تولید و اشتغال همواره در ورزش استان همدان استقبال کرده‌ایم و از سال جدید نیز این موضوع بیش از گذشته برای ما اهمیت دارد و منویات مقام معظم رهبری در تمامی سال‌های گذشته راهگشای مشکلات اقتصادی در کشور علی الخصوص ورزش بوده است.