دماوند- رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند با بیان این که میزان اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان رشد سه برابری داشته است، گفت: ۲۲۴هزار نفر از جاذبه های گردشگری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی افضلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق آمار ارائه شده طی ایام نوروز سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۲۴ هزار و ۳۲۵ مسافر و گردشگر جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری در دماوند حضور پیدا کردند.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش یاد شده امسال سیاه چادر و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در ورودی شهر دماوند دایر شده بود که در به طور کلی ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر نوروزی از این مجموعه بازدید داشتند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند گفت: کلیه تمهیدات لازم با همکاری سایر دستگاه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند با تشکیل ۱۸ کمیته جهت خدمات‌رسانی نوروزی و ماه رمضان برای مهمانان فراهم شده بود.

افضلی ادامه داد: همچنین بازدیدکنندگان از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در مجموع ۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی دماوند اسکان یافته‌اند، که بر این اساس دماوند با رشد سه برابری اسکان مسافران نوروزی در استان تهران رتبه نخست را کسب کرد.