زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۵ هزار و ۶۵۸ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در سال ۱۴۰۲ برای استان زنجان تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی گفت: تخصیص برنج از انواع پاکستانی، تایلندی رده «ب» و هومالی، هندی «۱۱۲۱» و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

زمانی گفت:: ۲ هزار و ۳۶۹ تن برنج در قالب ۷۴ تن برنج پاکستانی، ۳۶۵ تن برنج تایلندی رده «ب»، ۶۶۶ تن برنج تایلندی هومالی، هزار و ۲۶۴ تن برنج هندی «۱۱۲۱» در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

وی افزود: ۳ هزار و ۲۸۹ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها، غرفه‌های میادین تره بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب ۱ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.