سنندج- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: راهپیمایی روز قدس روحیه امید را در دل مبارزان فلسطینی ایجاد می‌کند و یاس و ناامیدی را در دل صهیونیست و حامیان آنها رقم می‌زند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دلگرمی برای جبهه مقاومت است.

وی افزود: این راهپیمایی روحیه امید را در دل مبارزان فلسطینی ایجاد می‌کند و یاس و ناامیدی را در دل صهیونیست و حامیان آنها رقم می‌زند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: از آحاد مردم کردستان برای حضور حداکثری در این راهپیمایی دعوت می‌شود تا مدافع حق و مظلومیت مرده بی‌گناه غزه باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات عنوان کرد: مذهب مردم کردستان با مردم فلسطین یکی است و زادگاه امام شافعی در غزه امروز مورد هجوم و اشغال وحشی‌گری صهیونیست‌ها است.

وی گفت: حضور حداکثری مردم کردستان در دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین در روز قدس حمایتی آشکار از حق است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: مسیر راهپیمایی روز قدس در کردستان از میدان آزادی به سمت خیابان انقلاب و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه است.

وی عنوان کرد: سخنران این مراسم در شهر سنندج سرلشکر رحیم صفوی دستیار مقام معظم رهبری و مشاور عالی ایشان در نیروهای مسلح است.