بهارستان- منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایش اقتدار امت اسلام بود.

حسن قشقاوی در حاشیه برگزاری راهپیمایی در جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز روز، تجلی وحدت و همبستگی ملت‌های آزادیخواه جهان در برابر ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: امسال، روز قدس با توجه به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، از اهمیتی دوچندان برخوردار بود.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایش اقتدار امت اسلام و تجدید میثاق با آرمان آزادی فلسطین بود.

قشقاوی با قدردانی از حضور بی سابقه مردم در این مراسم گفت: مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

وی عنوان کرد: این حضور پرشور، نشان‌دهنده پایبندی مردم ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان جهان است، پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، پیامی روشن به رژیم صهیونیستی و حامیان آن بود و این پیام، حاکی از آن است که امت اسلام تا آزادی کامل قدس شریف، از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهد کرد.