مدیرعامل شرکت عمران پردیس از آمادگی آن شرکت برای تحویل ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی که ۵۰۰ واحد آن نهضت ملی و ۳ هزار واحد آن مسکن مهر است در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس، گفت: عمده فعالیت شرکت عمران شهر جدید پردیس بر روی تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان است و در کنار آن ۲ هزار و ۴۳ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۸ در پردیس آغاز شده و در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن ۶۰ درصد است و در تلاش هستیم تا این تعداد واحد مسکونی را تکمیل کرده و در مشارکت مردم با تأمین آورده تحویل بدهیم.

محبت‌خواه در خصوص طولانی شدن روند اجرای این تعداد واحد در شهر جدید پردیس توضیح داد: به‌دلیل توپوگرافی منطقه کار ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در پردیس طولانی شده‌است. هم اکنون ۱۸ پیمانکار در حال ساخت این واحدها هستند.

وی گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب، برق و گاز، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد.

محبت‌خواه تأکید کرد: شرکت‌های خدمات رسان تلاش کنند تا خدمات شهر پردیس را برای واحدهای در حال ساخت به‌موقع تأمین کنند تا امکان تحویل واحدها در زمان‌بندی انجام شده وجود داشته‌باشد.